2.საჩვენებელი ინტეგრირებული გაკვეთილის ჩატარება, სადაც გვეყოლება სტუმრები. ჩვენი სკოლისსხვა პედაგოგები და მშობლები.
3.პროექტის აქტუალობა: იგავ–არაკში დასმულ ძირითად საკითხზე მსჯელობა , რომელიც აქტუალურიიყო წარსულში და არ კარგავს
მნიშვნელობას დღესაც.
4.პროექტის მიზნები:
–მხატვრული (პოეტური) ტექსტის კითხვა და ანალიზი
–ლიტერატურული პერსონაჟების მარტივი დახასიათება
საკუთარი აზრის დასაბუთება.
–იგავ–არაკის მორალზე მსჯელობა
5.მონაწილეთა ასაკი: 8–9 წლის ბავშვები. (III-კლასი)
6. ვადები , ხანგრძლივობა: 45–წუთი.
7.სარგებელი სხვებისათვის: ჩვენი გამოცდილების სხვებისათვის გაზიარება.
8. მოსალოდნელი შედეგები:
მოსწავლეებმა შეძლეს ტექსტის წაკითხვა როლების შესაბამისად დაიგავის მორალზე მსჯელობა.
მოსწავლე ახარისხებს პეიზაჟის ნამუშევრებს.
10.პროექტის მსვლელობა: გაკვეთილს ვიწყებ ფილმით თოვლიან ზამთარზე და ცხელ ზაფხულზე.
ბავშვები აკეთებენ გონებრივი იერიშის რუკას. ბავშვები არჩევენ ზამთრისა და ზაფხულის სურათებს ,აგრეთვე ნახატებს ,აწყობენ გამოფენას.ისინი ახასიათებენ წელიწადის დროებს. ვხსნი გაკვეთილს. ვაკითხებ მოსწავლეებს. ვუხსნი ფრაზეოლოგიზმებს. ვაკითხებ როლებად. ვაფასებ მოსწავლეებს სიტყვიერი კომენტარით.
11.საგნობრივ ჯგუფებთან და ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ქართული ენა და ლიტერატურა.ბუნება.ხელოვნება.
12. პროექტის ფასილიტატორი: თინათინ მახათაძე
13.ფასილიტატორის ელექტრონული ფოსტა:tinatinimaxatadze@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий